Przy muzyce o designie
W wydarzeniu wzięli udział znani projektanci i architekci, przedstawiciele mediów oraz redaktorzy naczelni czasopism wnętrzarskich i architektonicznych, wreszcie – miłośnicy dobrego designu i modnych wnętrz. Wśród nich można było dostrzec choćby Barbarę Czyżewską („Vogue”), Katarzynę Księżopolską („Magazif”), Judytę Sawicką („Elle Decoration”), Agatę Bacę („Weranda”), Magdę Święcką („Bryła”) czy Kamila Białasa („White Mad”), a także Annę Federowicz z pracowni Tremend oraz Dorotę Stępniak, twórczynię Łódź Design Festival.
Otwarcie nowego showroomu iHome uświetnili też swoją obecnością goście specjalni – Małgorzata Szczepańska, znana dziennikarka i miłośniczka dobrego designu, oraz Jakub Szczęsny, pierwszy polski architekt, którego pracę włączono do stałej kolekcji nowojorskiego Museum of Modern Art (MoMA), a także autor kilku książek, w tym przewrotnej opowieści o architekturze, zatytułowanej „Witaj w świecie bez architektów”. W swobodnej atmosferze czwartkowego wieczoru goście dzielili się swoimi doświadczeniami i rozmawiali o współczesnej architekturze oraz jej częstokroć nieoczywistych obliczach. Nie zabrakło przy tym dyskusji na temat aktualnych mód wnętrzarskich i preferencji Polaków urządzających swoje domy. Spotkanie poprowadziła Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR.
Zwieńczeniem wieczoru był recital Sabiny Jeszki, wokalistki, której rozgłos przyniósł udział w trzeciej edycji programu „Mam Talent!”. Jednocześnie zaproszeni goście mogli skosztować przepysznych dań przygotowanych specjalnie na tę okazję oraz oddać się inspirującym rozmowom w niezobowiązującej atmosferze. Przy okazji każdy z nich został obdarowany wyjątkowym upominkiem w postaci porcelanowych świec marki Kyuka x iHome. Ten udany i pełen pozytywnych emocji wieczór stanowi dobry prognostyk dla nowo otwartego showroomu.
Partnerami wydarzenia były firmy: Bålstil, Kaczkan, panoramah! oraz Swisstec, zaś patronatem medialnym objęły je czasopisma i portale: „Elle Decoration”, „Design Alive”, „Wprost”, „Czas na Wnętrze”, „Label”, „Weranda”, „Magazif”, „Designteka” oraz OKK! PR.
iHome, czyli od projektu do realizacji
Showroomy marki iHome dają możliwość bezpośredniego obcowania z nowościami rynkowymi w segmencie wyposażenia wnętrz. Każdy zainteresowany może przyjrzeć się dostępnym produktom oraz rozwiązaniom i przedyskutować interesujące go kwestie techniczne bądź wzornicze. Specjaliści z iHome służą zarówno profesjonalnym doradztwem, jak też mogą nadzorować cały proces inwestycyjny, poczynając od fazy projektowej, a kończąc na etapie realizacji.
Jednocześnie proponują szereg materiałów i sprzętów przeznaczonych do wyposażenia wnętrz, które wpiszą się w potrzeby najbardziej wymagających klientów. Ich lista jest naprawdę długa. Zawiera choćby bogaty zestaw różnorodnych produktów do wykończenia podłóg i ścian (m.in. Laminam, Florim, Tubądzin, Wow Design, Marazzi, Salvatori, Raw Decor, Dunin, Fondovalle), podłogi drewniane (m.in. Kaczkan), tkaniny i tapety kreujące klimat wnętrz o wielu stylach (m.in. LondonArt, Vescom, Texdecor, Casamance, Casadeco, Caselio, Camengo, Wallcraft, Arte, DWC), nowatorskie i designerskie systemy oświetleniowe (m.in. Zieta, Vibia, Aromas, Modular, Catellani & Smith Lighting, Floss, Terzani, &Tradition, AQform, Moooi, DCW, LZF, Tom Rossau, Lexavala, Luceplan, Lodes, Novaresi), wyposażenie łazienek (m.in. Gessi, Villeroy & Boch, Clear Water, Cielo, Steinberg, Inbani, Decor Walther), meble (m.in. Ethnicraft, District Eight, Norr11, Carl Hansen & Son, Saba Italia, Gubi, &Tradition, Audo Copenhagen, Fritz Hansen, Hay), urządzenia AGD (Miele) czy wysokiej klasy kominki (Bålstil, Kratki). Miłośników dekoracyjnych wnętrz na pewno zachwycą dostępne w showroomach iHome propozycje takich polskich marek, jak: Kyuka, Ladnini, GRÔPK, Pap Deco czy Branik Delight.
Dzięki szerokiej palecie usług, fachowemu doradztwu i bogactwu oferowanych rozwiązań iHome buduje pomost między klientami a architektami, dając możliwość kompleksowego wyposażenia i wykończenia wnętrz bez konieczności szukania dodatkowego wsparcia firm zewnętrznych. Bazując na swoim doświadczeniu, firma jest w stanie wesprzeć klienta podczas nawet najbardziej skomplikowanego procesu inwestycyjnego.